اکبر میثاقیان عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمهای سیاه جامگان و گسترش فولاد در مشهد افزود: گسترش فولاد از تیمهای پرمهره و با امکانات و دست کم گرفتن آن اشتباهی بزرگ است. این تیم از باشگاههای معتبر کشور است و نباید با چند نتیجه ضعیفی که به دست آورده در مورد توانایی آن قضاوت کرد.
وی ادامه داد: تیمها هنوز جایگاه واقعی خود را در جدول لیگ برت فوتبال به دست نیاورده اند و همچنان در حال جذب بازیکن هستند از این رو نمی توان با قاطعیت عنوان کرد چه تیمی قدرتمند و چه تیمی ضعیف است.
سرمربی تیم سیاه جامگان گفت: شرایط تیم ما برای دیدار با گسترش فولاد رضایت بخش است. امیدواریم با عملکردی قابل قبول بتوانیم حریف تبریزی را شکست دهیم. بازیهای آخر این تیم را دیده ایم و نقاط ضعف و قوت آنها را می دانیم.
وی افزود: برای دیدار با گسترش فولاد بازیکن مصدوم و محروم و مشکلی نداریم و آماده ترین بازیکنانمان را برای مصاف به میدان خواهیم فرستاد.

* دیدار با سیاه جامگان بسیار سخت است
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد هم در این نشست گفت: سیاه جامگان تیمی جنگنده و بدون شک دیدار با این تیم بسیار سخت است.
ستار همدانی افزود: سیاه جامگان در تصاحب میانه میدان توانایی بالایی دارد و می دانیم هر تیمی بتواند مالکیت میانه میدان را از آن خود کند می تواند بازی را به سود خود به پایان برساند.
وی ادامه داد: تیم گسترش در چند هفته اخیر نتایج خوبی به دست نیاورده است از این رو با جذب چند بازیکن به دنبال تغییرات اساسی در تیم هستم و قبل از آن که زمان را از دست بدهیم باید سر و سامانی به تیم دهیم.
تیمهای سیاه جامگان و گسترش فولاد عصر پنجشنبه 30 شهریور در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. سیاه جامگان با هفت امتیاز در رده هشتم و گسترش فولاد با چهار امتیاز در انتهای جدول شانزده تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.
خبرنگار: حسین عباسی **انتشار: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.