فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز سه شنبه به نقل از سردار قادر کریمی گزارش داد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با تحقیقات میدانی به اطلاعاتی در خصوص فعالیت فردی سودجو در خصوص تهیه و توزیع پوشاک قاچاق در سطح شهر مشهد دست یافتند. با شناسایی این فرد و کنترل نامحسوس، انبار دپو کالاهای قاچاق در محدوده خیابان مدرس شناسایی و در بازرسی از آن هشت هزار ثوب انواع پوشاک زنانه قاچاق کشف شد.
وی ارزش کالاهای کشف شده را 2 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد و بیان کرد: متخلف و 2همدستش پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

* کلاهبرداری 2 میلیارد ریالی از 14 شهروند
فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین از دستگیری عامل کلاهبرداری 2 میلیارد ریالی از 14 شهروند با ترفند تهیه وام کم بهره خبر داد.
سردار کریمی بیان کرد: با دریافت مرجوعه قضایی از سوی زنی جوان مبنی بر کلاهبرداری، موضوع در دستور کار قرار گرفت. شاکی در پی تماس با فردی که از طریق درج آگهی در روزنامه با وی آشنا شده بود برای اخذ وام مدارک هویتی و شناسایی خود را برای وی ارسال کرده بود.
وی افزود: شاکی پس از مدتی متوجه شد فرد شیاد مبلغ 100 میلیون ریال وام قرض الحسنه از یکی از موسسات شهر مشهد با مدارکش اخذ کرده و با سررسید وام، این فرد از طریق موسسه مذکور متوجه کلاهبرداری شده بود.
او گفت: تیم رسیدگی به پرونده، متهم را در محدوده بلوار معلم شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر کرد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تا کنون 14 شهروند از متهم اعلام شکایت کرده اند و مجموع مبلغ کلاهبرداری 2 میلیارد ریال است. تحقیقات دراین خصوص ادامه دارد.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشار: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.