به گزارش ایرنا استاندار خراسان رضوی در استقبال از محمد آصف، وزیر امور خارجه پاکستان و سپهبد ناصرخان دبیر شورای عالی امنیت ملی این کشور گفت: مشهد سالانه میزبان 200 هزار زائر پاکستانی است که امیدواریم میزبانی خوبی از این زائران داشته باشیم.
علیرضا رشیدیان با اشاره به روابط اقتصادی مطلوب بین پاکستان و خراسان رضوی افزود: در چهار ماه امسال واردات کالا به این استان از کشور پاکستان و همچنین صادرات خراسان رضوی به پاکستان نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد افزایش داشته است.
وی اظهار کرد: در این مدت 15 میلیون دلار واردات از کشور پاکستان به خراسان رضوی انجام شده و هفت میلیون دلار کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شده است.
وی گفت: بعد از امارات متحده عربی کشور پاکستان دومین کشوری است که استان خراسان رضوی از آن کالا وارد می کند.
استاندار خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد همکاریهای بین این استان و کشور پاکستان در سایه وحدت روز به روز گسترش یابد.
وی افزود: مشهد مقدس از جاذبه های فرهنگی و تاریخی بسیار برخوردار است و می تواند خاطرات خوبی برای زائران به یادگار داشته باشد.
وی گفت: زمینه لازم برای حضور بی دغدغه زائران پاکستانی در مشهد فراهم شده و از ارائه خدمات مطلوب به آنان از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.
رشیدیان افزود: در سفری که سالها پیش رهبر معظم انقلاب به پاکستان داشتند، مورد استقبال مردم این کشور قرار گرفتند و ایشان همیشه از سفر به این کشور به عنوان خاطرات خوب یاد می کنند.
وزیر امور خارجه پاکستان در این سفر پس از زیارت حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) با مسئولان آستان قدس رضوی دیدار دارد.
7489/3027 / 6053
خبرنگار: میترا عبدالهی و مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.