دکتر محمد تاجفرد عصر یکشنبه در جریان سفر به شهرستان رشتخوار برای سرکشی از اردوی جهادی پزشکان، در جمع مردم بخش جنگل افزود: اردوهای جهادی با الگوبرداری از رزمندگان اسلام، جهادی متفاوت و از رنگ و بویی دیگر با حضور در مناطق محروم به آبادانی، رشد فرهنگی و محرومیت زدایی می پردازند.
وی با تقدیر از خدمات وزیر بهداشت بخاطر رونق بخشیدن به اردوهای جهادی ادامه داد: با پیگیری و تشویق دکتر هاشمی اردوهای جهادی پزشکان توسعه و پیشرفت چشمگیری در سطح کشور داشته است.
فرماندار رشتخوار نیز گفت: از سوی دولت تدبیر و امید هزینه های بیمارستان الزهرا(س) این شهر به میزان 40 میلیارد ریال تامین و این بیمارستان تجهیز شده است.
خالقداد عرب به اجرای 14 پروژه بهداشتی و درمانی در رشتخوار نیز اشاره و بیان کرد: تاکنون هفت گروه جهادی به این شهرستان آمده و گروه 32 نفره پزشکان متخصص وزارت بهداشت نیز فعالیت خود را برای مدت چهار روز در بخش محروم جنگل شروع کرده است.
مرکز شهرستان 60 هزار نفری رشتخوار در فاصله 199 کیلومتری جنوب مشهد واقع است. رشتخوار مرکب از دو بخش مرکزی و جنگل 60 روستا دارد. 78 درصد جمعیت رشتخوار شامل 47 هزار نفر ساکن روستاهای این شهرستان هستند
خبرنگار: حسین خاکشور **انتشار: حسین کریم زاده
7493/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.