رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در این نشست گفت: رشد فزاینده قبولیهای دانشگاهها در مقاطع تحصیلات تکمیلی، کسب رتبه های برتر در آزمونهای استخدامی،افتخاران دانشگاهیان در آوردگاههای علمی، فرهنگی و هنری همگی منتج از شیوه دانشجومحور و حفظ کیفیت آموزشی در دانشگاه پیام نور است.
محمدعلی داوریار افزود: خراسان رضوی سومین استان در ایران از نظر جمعیت دانشجویی در دانشگاه پیام نور است و 30 واحد دانشگاهی پیام نور با 45 هزار دانشجو، 800 کارمند و 2 هزار مدرس دارد.
وی ادامه داد: پس از دیدارهای هیاتهای آکادمیک دانشگاههای مالزی، هند و لبنان نشست امروز چهارمین حضور هیاتهای آکادمیک خارجی در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی ظرف یک سال اخیر است.
نماینده هیات آکادمیک دانشگاههای افغانستان و رئیس دانشگاه بلخ نیز در این نشست گفت: دانشگاه پیام نور از دانشگاههای سرآمد و شناخته شده برای افغانستان است و بسیاری از وزرای دولت افغانستان دانش آموختگان دانشگاه پیام نور هستند.
دکتر عبدالحق حقیق افزود: تالیفات بسیار زیاد و غنی دانشگاه پیام نور ما را در زمینه دسترسی به محتوای آموزشی مناسب بی نیاز کرده و در ارتقا کیفیت آموزشی در دانشگاههای افغانستان تاثیر بسیار بالایی داشته است.
رئیس دانشگاه راه سعادت افغانستان نیز در این نشست گفت: این دانشگاه با 25 هزار دانشجو در 82 رشته تحصیلی و بهره مندی از 500 استاد آماده همکاری و بهره مندی از ظرفیت متقابل دانشگاهیان پیام نور است.
غلام سرور اظهار امیدواری کرد نشست امروز منجر به بسترسازی برای بورس تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی مانند تبادل دانشجو و استاد بین دانشگاههای افغانستان و دانشگاه پیام نور شود.
همچنین در این نشست مقرر شد تفاهمنامه همکاری و مشارکتهای علمی بین دانشگاههای افغانستان و دانشگاه پیام نور خراسان رضوی پس از انعقاد و تایید سازمان مرکزی و حوزه روابط بین الملل دانشگاه پیام نور در چند ماه آینده عملی شود.
خبرنگار: میترا عبداللهی **انتشار: حسین کریم زاده
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.