به گزارش ایرنا سیدجواد کریمی قدوسی شامگاه چهارشنبه در نشست پرسش و پاسخ در مسجد 14 معصوم مشهد افزود: اعضای شورای شهر مشهد باید شرایط این شهر را درک کرده و تنها اقداماتی انجام دهند که در راستای خدمت رسانی به مردم مشهد باشد.
وی ادامه داد: تاریخ شهر مشهد نشان می دهد که این شهر سنگر مذهب است و ساکنان آن مردمانی معتقد هستند که فرهنگ و ریشه خود را دوست داشته و نمی توانند رفتارهای غیرمتعارف را بپذیرند.
کریمی در پاسخ به سوالی در خصوص ساماندهی موسسات مالی اعتباری عنوان کرد: اولویت اول دولت و مجلس، ساماندهی این موسسات است و جلسات متعددی در صحن علنی مجلس در این مورد برگزار کردیم و با تعاملی که با دولت وجود دارد بسیاری از مشکلات و نقاط کور قوانین این موسسات مورد بررسی قرار گرفت.
این نماینده مجلس تاکید کرد: مردم نگران مشکلات و سرمایه موسسات مالی نباشند زیرا به زودی تمامی این مشکلات برطرف می شود.
وی در خصوص پیروزی های به دست آمده علیه داعش نیز اظهار کرد: ایران با نقش مستشاری خود در جنگ علیه داعش کمک های فراوانی به عراق و سوریه کرد و اکنون این پیروزی تنها به سود ایران نیست بلکه پیروز واقعی این میدان، اسلام است.
کریمی ادامه داد: برخی می گویند ایران باید به جای هزینه در عراق و سوریه مشکلات داخلی خود را برطرف کند، این موضوع درست نیست چرا که عراق و سوریه کشورهای فقیری نیستند و می توانند خود هزینه های خود را تامین کنند و ایران در واقع از جیب خود آنان برای خودشان هزینه می کند.
وی پیرامون تعامل مجلس و دولت دوازدهم اظهار کرد: مجلس برای تحقق وعده های دولت در خدمت دولت است و در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نمی کند و حتی در مسیر تحقق طرح های اشتغال، بیشتر از وظایف قانونی خود عمل می کند.
7495/5132
خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.