معصومه ابتکار دوشنبه شب در حاشیه مراسم افتتاح نخستین خانه تشکلهای اجتماعی غیردولتی خراسان رضوی در مشهد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیاری از زنان ایرانی در شوراهای شهر و سطوح مدیریتی کلان جامعه حضور دارند و نمی توان از این نظر وضعیت آنان را با کشورهای اطراف مقایسه کرد.
وی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد حتی می توانند با دادن پیشنهادها و نظرات خود در زمینه سیاست ها و برنامه ریزی های کشور، تحولات اجتماعی را رقم بزنند، گفت: این سازمانها و تشکل ها با خلاقیت و نوآوری خود تغییراتی در سیاست ها به وجود می آورند که به بالندگی جامعه کمک می کند.
وی اظهار کرد: دیده بانی و شناسایی معضلات و مشکلاتی که وجود دارد و رصد، ارزیابی و کمک برای حل آنها و رفع کاستی ها از دیگر مواردی است که تشکل های غیردولتی می توانند انجام دهند.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده تاکید کرد: دولت دوازدهم از سازمان های غیردولتی و تشکل های مردم نهاد با جدیت حمایت می کند.
نخستین خانه تشکلهای اجتماعی غیردولتی خراسان رضوی دوشنبه شب با حضور معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و استاندار خراسان رضوی افتتاح شد.
هم اکنون 940 تشکل غیردولتی در خراسان رضوی فعالیت دارند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7507/ 5132
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.