امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز یکشنبه در حاشیه پانزدهمین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تحولات در بخش ساختار، معرفی نیرو، توان رزمی و نوسازی در روشها و دستورالعملها انجام می شود.
وی ادامه داد: از پارسال برنامه ریزیهای لازم صورت گرفته و از ابتدای امسال نیز گامهای اساسی جهت انجام این تحولات برداشته شد. در موضوع نیروی انسانی نیز عضویابی را مد نظر قرار داده ایم که گلچینهایی از جامعه وارد ارتش شوند تا این نیرو ولایی بیش از پیش توانمند و مردمی باشد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در موضوع ساختار نیز پاسخگویی به نیازهای عملیاتی، کارآمدی، تحرک و چابکی مورد تاکید فرمانده معظم کل قوا مدنظر است.
وی افزود: با توجه به تحولات آتی و راههای جنگیدن در آینده، در حال شکل دادن یگانهایی هستیم که پاسخگوی این نیازها باشند. سازماندهی یگانهای زرهی هجومی، واکنش سریع و یک تیپ هوابرد چندمنظوره جزو این برنامه ها هستند.
امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: در بخش تجهیزات نظامی در اختیار یگانها نیز تاکید و توجه بر استفاده از توان صنعت دفاعی داخلی می باشد. تجهیزات منحصر به فرد در اختیار یگانها قرار می گیرد که در رزمایشها هم استفاده می شوند.
وی گفت: ارتش و نیروهای مسلح با رهبری فرماندهی معظم کل قوا در درجه ای از آمادگی قرار دارند که قطعا پوزه هر متجاوزی را می توانند به خاک بمالند.
خبرنگار: حسین عباسی **انتشار: حسین کریم زاده
7495//1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.