حجت الاسلام احمد ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این در حالی است که ریاست ستاد تشییع پیکر مطهر شهدا در مشهد را فرماندار این شهرستان و دبیری این ستاد را بنیاد شهید و امور ایثارگران بر عهده دارند.
وی اظهار کرد: روابط عمومی آستان قدس رضوی دیروز نشستی در این زمینه بدون دعوت از نماینده بنیاد شهید و امورایثارگران برگزار نموده است.
وی گفت: علاوه بر آن در این نشست مطالبی مطرح شده که موجب ایجاد شایعه در فضای مجازی مبنی بر انتقال پیکر مطهر شهید حججی به مشهد و تشییع آن در این روز شده است.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: روز گذشته از مدیران بنیاد شهید برای شرکت در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم روز عرفه و برنامه ریزی تشییع شهدا دعوت به عمل آمد اما مسئول و نماینده ای از نهاد یاد شده در این جلسه شرکت نکرد.
حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود: مسئولیت برگزاری مراسم مذهبی از میدان بیت المقدس تا حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) با آستان قدس رضوی است.
پیکر سه شهید مدافع حرم، شهیدان حمید باقری، حسن ابراهیمی و رضا محمدی امروز از میدان بسیج مشهد به سوی بارگاه منور رضوی تشییع می شود.
3221 / 6053 خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.