سرهنگ محمد بوستانی روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اهمیت تامین امنیت در مشهد پلیس با هماهنگی مقامات قضایی دیروز مرحله دیگری از طرح ضربتی جمع آوری اراذل و اوباش را در مناطق جرم خیز این کلانشهر اجرا کرد.
وی ادامه داد: در جریان اجرای این طرح 500 نفر سارق، معتاد و اراذل و اوباش دستگیر شدند که 90 نفرشان معتاد متجاهر هستند و به کمپ ترک اعتیاد منتقل شدند. 43 نفر از بازداشت شدگان نیز توزیع کننده مواد مخدر، 100 نفر سارق و 22 نفر اتباع خارجی غیرمجاز و بقیه آنها در زمره اراذل و اوباش بودند.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: همچنین در این عملیات 30 قبضه سلاح سرد و هشت قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شد. 19 دستگاه خودروی سرقتی، 14 دستگاه موتورسیکلت و 14 دستگاه دورچرخه سرقتی نیز در جریان این طرح کشف شد.
وی همچنین به بازرسی 162 باب منزل و پاتوق معتادان اشاره و بیان کرد: همچنین 59 بوستان در سطح شهر مشد از لوث وجود این افراد پاکسازی شد. 325 دستگاه موتورسیکلت و 56 دستگاه خودروی فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش هم توقیف شد.
طر ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با اراذل و اوباش با جدیت و به صورت مستمر از سوی پلیس در سطح کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد در حال پیگیری و اجرا است.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشار: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.