فرماندار کاشمر در این مراسم گفت: این طرح ها شامل 24 طرح در بخش مرکزی، هفت طرح در بخش کوهسرخ و 9 طرح در حوزه شهر ریوش می باشد.
محمد حسن فرهادی افزود: طرح های شهرداری کاشمر با هزینه 150 میلیارد ریال در حوزه‌ زیرساخت های گردشگری، رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح هندسی معابر، بهسازی معابر شهری و آسفالت، مناسب سازی پیاده روهای شهری، توسعه فضای سبز، طرح های مطالعاتی و آبیاری تحت فشار، جمع آوری آب‌ های سطحی، ایمنی و آتش نشانی و زیرساخت های ورزشی و تفریحی است.
وی اظهار کرد: شهرداری کاشمر با دریافت قیر رایگان از دولت بیش از 600 هزار متر مربع از خیابانهای شهر را آسفالت کرده است.
وی با اشاره به واریز 12 میلیارد و 396 میلیون ریال به حساب دهیاری ها این شهرستان از ابتدای امسال گفت: جمع اعتبارات عمرانی هزینه شده در شهرداریهای شهرهای کاشمر و ریوش از ابتدای دولت یازدهم تاکنون بیش از 714 میلیارد ریال بوده است.
فرهادی با بیان اینکه دولت در بخش تخصیص اعتبارات به دهیاریها توجه ویژه به این منطقه داشته است، افزود: مجموع اعتبارات عمرانی هزینه شده در 2 بخش مرکزی و کوهسرخ شامل 54 دهیاری از ابتدای دولت یازدهم تاکنون بیش از 105 میلیارد ریال است.
وی اظهار کرد: این مبلغ برای ساخت بیش از 26 ساختمان دهیاری، 17 بوستان و فضای سبز، ساماندهی 20آرامستان در روستاها، احداث خانه عالم، توسعه و بازگشایی معابر در 22 روستا، احداث کانال و جدول گذاری برای آبهای سطحی در 25 روستا، احداث و تکمیل دیوار ساحلی در سه روستا و زیرسازی و آسفالت معابر به متراژ 150 هزار متر مربع هزینه شده است.
مرکز شهرستان 195 هزار نفری کاشمر در 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.
7497 / 6053 خبرنگار: لیلا قرایی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.