به گزارش ایرنا حجت ‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی روز دوشنبه در جریان بازدید از شرکت صنایع چوب آستان قدس رضوی در جمع خبرنگاران افزود: همکاری بین اعتاب مقدسه کشور عراق با آستان قدس رضوی پس از سقوط رژیم بعث عراق آغاز شد و این ارتباط تا به امروز رو به افزایش بوده است.
وی بیان کرد: در طرح توسعه حرم مطهر امام علی(ع) ساخت سازه‌ های چوبی برعهده صنایع چوب آستان قدس رضوی گذاشته شده است و مهندسان و هنرمندان ایرانی در پروژه‌ ساخت صحن حضرت فاطمه (س) آستان مقدس علوی مشارکت دارند.
رئیسی اظهار کرد: سازه‌های چوبی تولید شده برای آستان مقدس علوی علاوه بر بهره گیری از طرحهای اصیل اسلامی، از مرغوبیت و استحکام قابل توجهی نیز برخوردار است.
وی با اشاره به برنامه ‌های آستان قدس رضوی برای راهپیمایی اربعین امسال گفت: پارسال برای نخستین بار موکب ‌هایی از سوی آستان قدس رضوی برای خدمت ‌رسانی به زائران پیاده در مسیر مرز مهران تا حرم امام حسین (ع) مستقر و عمدتا برای استقرار آنها مناطقی انتخاب شد که ارائه خدمت به زائران در آن کمتر از دیگر نقاط باشد.
وی بیان کرد: امسال نیز موکب ‌های آستان قدس رضوی با موکب های کشور عراق همکاری لازم را برای ارائه خدمات مناسب به زائران خواهند داشت.
5132/7489
خبرنگار: میترا عبداللهی **‌ انتشار دهنده:‌ علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.