فرماندار بجستان در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: برای اجرا و راه اندازی این طرحها شامل 43 پنل خورشیدی، گازرسانی به ناحیه صنعتی و سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مجموع 22 میلیارد و 590 میلیون ریال هزینه شده است.
حسین ابراهیمی کردیانی افزود: راه اندازی پنلهای خورشیدی که با هزینه 10 میلیارد ریال با هدف ایجاد اشتغال و کمک به خانواده های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفته است.
وی ادامه داد: برای ایجاد و راه اندازی هر پنل خورشیدی 230 میلیون ریال هزینه شده است که 150 میلیون ریال آن از محل تسهیلات بانک ملی و 80 میلیون ریال کمکهای بلاعوض کمیته امداد امام بوده است. هر پنل در اختیار هشت نفر از زنان سرپرست خانوار قرار می گیرد.
او گفت: سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز سه میلیارد و 90 میلیون ریال هزینه در بر داشت.
فرمانندار بجستان گازرسانی به ناحیه صنعتی و اجرای شبکه تغذیه گاز با قطر هشت اینچ و طول 10 کیلومتر، ساخت و نصب ایستگاه تقلیل فشار گاز به ظرفیت پنج هزار مترمکعب و اجرای شبکه داخلی گازرسانی شهرک صنعتی بجستان با هزینه 9 میلیارد و 500 میلیون ریال را دیگر طرح دانست.
16 طرح در بخشهای مختلف با اعتبار 25 میلیارد و 857 میلیون ریال طی هفته دولت در بجستان بهره برداری می شود.
مرکز شهرستان 31 هزار نفری بجستان در فاصله 289 کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد. بجستان مرکب از دو بخش مرکزی و یونسی دارای 49 رستا است. 16 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
خبرنگار: علیرضا حسن زاده **انتشار: حسین کریم زاده
2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.