* روزنامه شهرآرا:
این روزنامه نوشت: انتقاد رئیس شورای عالی استانها از لایحه در دست تصویب مالیات بر ارزش افزوده و تلاشها برای محدود کردن پارلمانهای شهری. شوراهای شهر فلج می شوند.
عکس نخست این روزنامه نیز به تصویری از آئین نمادین زنگ کار اختصاص دارد که با این توضیح: جشنواره ای با 15 هزار مخاطب دانش آموز.

* روزنامه اتفاقیه:
این روزنامه به نقل از رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: تحریمها جنبه تبلیغاتی دارد.
تصویری از یک مبل مجلل عکس نخست اتفاقیه است که با اشاره به معرفی نامزدهای منتخبان شورای شهر پنجم مشهد برای شهرداری مشهد، زیر آن نوشت: 22 نفر برای یک صندلی.

* روزنامه قدس:
این روزنامه در تیتر نخست خود را به نقل از حجت الاسلام رئیسی نوشت: دولت از حیثیت ملی در برابر تحقیرهای دشمن محافظت کند.
عکس نخست قدس نیز به تصویری از سکوی ثابت پرتاب ماهواره در ایران اختصاص دارد و برای آن نوشته شده است: نخستین واکنش ایران به تحریمهای جدید در صدر اخبار رسانه های جهان قرار گرفت. غافلگیری آمریکا از پرواز سیمرغ.

* ویژه نامه قدس خراسان:
این ویژه نامه به نقل از مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نوشت: وضعیت آمبولانسهای 115 خراسان رضوی اورژانسی است.
عکس نخست این نشریه نیز تصویر راهپیمایی مردمی در مشهد بعد از نماز جمعه دیروز در محکومیت جنایات استکبار جهانی علیه فلسطین است.

* روزنامه خراسان:
این روزنامه در تیتر نخستش نوشت: رد شایعه انتخاب کابینه با نظر رهبر انقلاب.
عکس نخست خراسان نیز تصویری از نخستین سکوی ثابت پرتاب ماهواره در جنوب غرب آسیا متعلق به ایران است و زیر آن به نقل از روحانی آمده: افزایش توانمندی کشور موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان:
این ویژه نامه با اشاره به بررسی تخلف افزایش تعرفه پارکینگ فردوگاه مشهد در چهار مرحله بازرسی به نقل از مدیرکل تعزیرات خراسان رضوی تیتر زد: پرونده پارکینگ فرودگاه در تعزیزات.
عکس نخست نیز تصویری از ابراز ارادت بانویی سالخورده نسبت به پرچم متبرک حرم رضوی مربوط به حضور کاروان خادمان رضوی در 700 شهر کشور همزمان با دهه کرامت، با این توضیح است: ایران زیر سایه خورشید.
کانال تلگرامی ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشار: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.