به گزارش ایرنا امیر قلعه‌نویی پنجشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی ذوب آهن با سیاه‌جامگان مشهد افزود: اصلا در حد تیم ذوب آهن اصلا ظاهر نشدیم و نتوانستیم تا پایان بازی به صورت حرفه ای بازی کنیم.
وی با اشاره به اینکه می توانستیم گل های بیشتری را وارد دروازه سیاه جامگان کنیم، تصریح کرد: باید به موضوع تغییر زمین بازی عادت کنیم آنقدر زمین را تغییر دادند که خودمان هم گیج شدیم و فکر می‌کردیم باید لب مرز بازی کنیم.
سرمربی تیم ذوب آهن افزود: باید از مسائل حاشیه ای به شدت دوری کرد چرا که باید تیم ما به سمت حرفه ای گری حرکت کند.
وی ادامه داد: به داوری اعتراض نداشتم و در باره داوری صحبت نکردم شاید داور یکی، 2 مورد اشتباه کرد اما من اعتراضی نداشتم و لیکن بازیکن تیم من هم سیلی خورد هم کارت زرد گرفت!
قلعه نویی تصریح کرد: قطعا بازیکنان ما در بازی های بعدی بهتر ظاهر خواهند شد.
سرمربی سیاه جامگان نیز در این نشست با اشاره به اینکه بازی بسیار سخت و دشواری را پشت سر گذاشتیم، گفت: ما با یکی از بهترین تیم های ایران بازی کردیم و پیش بینی می کردیم که کار ما سخت و دشوار باشد.
اکبر میثاقیان با بیان اینکه در تیم سیاه جامگان جوان گرایی شده است، تصریح کرد: امروز بچه‌های تیم خیلی غیرتی بازی کردند و با تمام وجود جنگیدند و باید به خاطر این تلاش از آن ها تشکر کرد.
میثاقیان در خصوص داوری نیز گفت: در مورد داوری نمی‌توانم صحبت کنم اما به نظرم داوری بد نبود.
در چهارچوب هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال، عصر پنجشنبه تیم های سیاه‌جامگان و ذوب‌آهن به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
٧٤٩٨/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.