به گزارش ایرنا اکبر میثاقیان عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم سیاه جامگان مقابل ذوب آهن اصفهان افزود: تلاش کردیم تا پیش از فصل تیم به آمادگی مناسبی برسد و در این زمینه اردوی مناسبی برگزار کرده ایم.
وی با اشاره به اینکه 80 درصد بازیکنانی که در تیم سیاه جامگان حضور دارند در آخرین بازی فصل گذشته نیز حضور داشته اند، اظهار کرد: امیدواریم در این فصل از مسابقات با بازیکنانی که در اختیار داریم دوران طلایی ابومسلم را تکرار کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این باشگاه خصوصی است تا کنون 20 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده و حال آنکه باشگاه های دولتی هنوز این مبلغ را پرداخت نکرده اند.
میثاقیان از مدیریت باشگاه سیاه جامگان به دلیل برپایی اردوی این تیم در ترکیه تشکر و نسبت به نمایش مطلوب این تیم در آغاز لیگ برتر اظهار امیدواری کرد و گفت: جوانان ما فردا خواهند جنگید و امیدوارم بازی خوبی را مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ارائه دهند.
وی از پاسخ دادن به شایعاتی که در خصوص برگزاری بازی‌های سیاه‌جامگان در بجنورد مطرح شده، خودداری کرد و گفت: درباره موضوعی که به من ربط ندارد، صحبت نمی‌کنم.
میثاقیان یادآور شد: بازی نخست و پایانی لیگ بسیار سخت و دشوار است ولیکن تیم سیاه جامگان می تواند سه امتیاز بازی را کسب کند.
سرمربی تیم سیاه جامگان افزود: اگر در دیدار پایانی فصل گذشته مقابل پرسپولیس، تماشاگران‌مان حضور نداشتند و آن‌طور جانانه تشویق نمی‌کردند، پیروز میدان نمی شدیم.

** قلعه نویی همیشه به دنبال پیروزی است
مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان نیز در این نشست با اشاره به انگیزه این تیم برای پیروزی در نخستین دیدار لیگ برتر، اظهار کرد: 6 هفته تلاش کرده‌ایم و بازیکنان ما به خوبی هماهنگ شده‌اند و در شرایط فعلی نیروی فوق‌العاده قوی و وحدت خوبی بین بازیکنان دیده می‌شود.
ژوزه میگوئل تکسیرا تصریح کرد: امیر قلعه‌نویی هیچ وقت شکست را دوست ندارد و می‌خواهد برنده باشد، ما این پیغام را به بازیکنان داده‌ایم که با این تفکر وارد زمین شوند.
وی با اشاره به اینکه امیدواریم بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بتوانیم جایگاه مناسبی را در جدول پیدا کنیم، ادامه داد: برای همه بازی‌ها با تمام توان ظاهر خواهیم شد تا پیروز میدان باشیم.
مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد غایبان تیمش برای بازی فردا تصریح کرد: مهران درخشان‌مهر به تازگی از اردوی تیم فوتبال امید بازگشته و خسته است و مهدی‌پور و ستاری هم مصدوم هستند.
بازی دو تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد و ذوب آهن اصفهان روز پنجشنبه از ساعت 17:45 در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار می شود.
خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7498/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.