به گزارش ایرنا، سهامداران این موسسه با در دست داشتن نوشته هایی از قبیل 'من ایرانی ام و به مسئولین کشور و رسانه ملی اعتماد کردم'، 'دهقان نیری یکی از متهمان اصلی پرونده پردیسبان در مشهد کجاست؟' و 'با سکوت خود منتظر شنیدن نتیجه زحمات شما هستیم'، خواستار تسریع اقدامات مسئولین دادستانی در زمینه این پرونده شدند.
یکی از نمایندگان سهامداران این موسسه به خبرنگار ایرنا گفت: به دادستان مشهد پیشنهاد دادیم از محل یک وثیقه بانکی 50 میلیارد تومانی این شرکت، بخشی از مطالبات سهامداران را پرداخت نمایند.
مهدی حافظیان افزود: این وثیقه که در قالب یک ملک تجاری چند صد متری در تهران، نزد یکی از بانکها سپرده شده، می تواند به عنوان ضمانت یک وام بانکی برای صاحبان پردیسبان در نظر گرفته شود و از طریق این وام بخشی از طلب سهامداران پرداخت شود.
وی نتیجه مذاکرات امروز نمایندگان سهامداران پردیسبان با دادستان مشهد را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: بر اساس آخرین قیمت تابلوی سهام این شرکت در مشهد، جمع طلبکاری سهامداران به حدود 100 میلیارد تومان می رسد لذا معتقدیم می توان با برخی اقدامات از جمله پرداخت وام ، مشکل طلب هشت هزار سهام دار این شرکت را رفع کرد.
شرکت پردیسبان که یک شرکت گردشگری و سرمایه گذاری است، در سالهای اخیر با تاسیس دفتر در مشهد اقدام به فروش سهام کرد که با استقبال مردم مواجه شد.
ارزش هر سهام این شرکت تا 110 هزار تومان افزایش پیدا کرد اما از حدود 2 سال پیش دادستان عمومی و انقلاب مشهد دفاتر فروش غیرقانونی این شرکت را مهر و موم کرد.
3221 / 6053 خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.