صبح امروز، بلندترین دیواره سنگ نوردی آتش نشانی روباز استان خراسان در سبزوار افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از سبزوار، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار با بیان اینکه دو شهر بندرعباس و شاهین شهر اصفهان مجهز به دیواره استاندارد سنگ نوردی آتش نشانی هستند گفت: سبزوار لقب سومین شهر مجهز به دیواره سنگ نوردی استاندارد را از آن خود کرد.

وی با یادآوری اینکه سازمان آتش نشانی با حمایت اعضای شورای شهر و شهردار سبزوار توانسته گام های خوبی را در جهت ارتقای کمی و کیفی بردارد، گفت: سازمان آتش نشانی سبزوار امروز یکی از سازمان های پیشرو در امر آموزش و فعالیت های سازمانی در استان محسوب می شود.

مهدی احمدی راد با بیان اینکه در سال گذشته سبزوار بعنوان مرکز آموزش آتش نشانان استان خراسان رضوی شناخته شد، ادامه داد: تاکنون در این زمینه، 5 دوره آموزش بدو خدمت برای اتش نشانان استانی و 3 دوره آموزشی برای آتش نشانان سطح کشور برگزار شده که در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر نیز اعطا شده است.

در انتها، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار به لوح های اخذ شده استانداردهای بین المللی iso9001 و HSE این سازمان اشاره ای داشت و افزود: سازمان آتش نشانی سبزوار پس از مشهد در کشور مفتخر به دریافت گواهینامه های مذکور شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.