به گزارش ایرنا داود منافی پور روز سه شنبه در نشست سالانه مسئولان مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در مشهد افزود: شیعیان در هند مانند گوگرد آماده اشتغال در خصوص عشق به امام حسین (ع) هستند و درصدد هستیم شمار جلسات روضه خوانی برای حضرت علی اصغر (ع) را در این شبه قاره به هشت هزار جلسه برسانیم.
وی اظهار کرد: هندوستان جایگاه ویژه ای در عشق ورزی به اهل بیت (ع) و زمینه سازی برای حیات شیعه دارد و حرکت برای انتقال پیام حضرت علی اصغر (ع) به شیعیان ختم نمی شود، بلکه هر انسانی که حتی فاقد دین و مذهب است، می تواند ارتزاق خود را از پیام حضرت داشته باشد.
وی با اشاره به آغاز فعالیت این مجمع در خصوص انتقال پیام مظلومیت حضرت علی اصغر (ع) به دنیا از سال 1382 تاکنون گفت: هدف گذاری این مجمع برای 2 برنامه 10 ساله پیش بینی شده و به این ترتیب این جلسات روضه خوانی به 21 هزار جلسه در تمام دنیا طی مدت یاد شده خواهد رسید.
وی با بیان اینکه پیام مظلومیت حضرت علی اصغر (ع) باید به کل جهان تسری یابد، افزود: این پیام باید به دشمنان اسلام از جمله رژیم صهیونیستی نیز برسد.
منافی پور ادامه داد: اینکه مطالبی علیه ما به عنوان پیام رسانان سند مظلومیت حضرت علی اصغر (ع) در جهان مطرح می شود، نشان دهنده این است که کار و حرکت ما تاثیرگذار بوده و لذا به حرکت خود ادامه می دهیم .
وی با اشاره به چهار اصل در انتقال پیام حضرت علی اصغر(ع) اظهار کرد: روشنگری نخبگان و همه منابع شیعه نسبت به مظلومیت حضرت علی اصغر، ارسال پیام آن حضرت به مسلمانان غیرشیعه، تصحیح تلقیات اهل سنت پیرامون عاملان و قاتلان فاجعه کربلا و ارسال پیام حضرت به کل پیروان ادیان آسمانی و آحاد بشریت این چهار اصل را شامل می شود.
نشست سالانه مسئولان مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) امروز در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
خبرنگار: میترا عبداللهی **‌ انتشار دهنده:‌علی اصغر ایزدی
7489/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.