علی عباسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: منتظر هستیم سازمان لیگ مجوز لازم برای بازی 2 تیم سیاه جامگان و ذوب آهن اصفهان را که قرار است روز پنجشنبه پنجم مرداد ماه در مشهد برگزار شود، صادر کند.
وی اظهار کرد: آستان قدس رضوی موافقت خود را با برگزاری مسابقات تیم های پدیده و سیاه جامگان این استان در ورزشگاه امام رضا (ع) را اعلام کرده ولی شورای تامین شهرستان مشهد تاکنون مجوزهای لازم را ارائه نکرده است.
وی گفت: به نظر نمی رسد مشکل حادی وجود داشته باشد و مشکلات مد نظر مسئولان از نظر امنیتی و انتظامی را نیز می توان در مدت کوتاه از بین برد.
عباسی افزود: ورزشگاه تختی مشهد دارای استانداردهای لازم نیست و اگر سازمان لیگ و مسئولان خراسان رضوی با برگزاری مسابقه در ورزشگاه ثامن موافقت نکنند نمی توانیم از تیم های لیگ برتر در مشهد میزبانی کنیم.
آرمین رهبر مدیر تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد نیز روز گذشته گفته بود با توجه به تایید نشدن ورزشگاه ثامن از سوی سازمان لیگ، این تیم در هفته نخست لیگ برتر در بجنورد میزبان حریف خود خواهد بود.
تیم فوتبال سیاه جامگان در چارچوب هفته نخست لیگ برتر روز پنجشنبه پنجم مرداد ماه جاری میزبان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است.
7498 / 6053 خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشاردهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.