محمد علی آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به رغم هماهنگی این اداره با مدیریت برق سبزوار و کسب مهلت برای پرداخت بدهی، برق این اداره دوباره قطع شده است.
وی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن دهه کرامت، ویژه برنامه های بسیار برای اجرا در این اداره تدارک دیده شده که با قطع برق نمی توان آنها را اجرا کرد.
وی گفت: پیش از این با مدیریت برق سبزوار هماهنگ شده بود که بدهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به صورت 6 و 9 ماهه یا به صورت سالانه پرداخت شود که این امر باید به صورت تفاهم نامه بین 2 اداره منعقد شود.
علی آبادی با بیان اینکه در سال گذشته 260 میلیون ریال بدهی برق این اداره پرداخت شد، افزود: هزینه برق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی دیگر شهرستان های استان نیز به همین صورت پرداخت می شود.
وی هزینه برق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار را ماهیانه هفت تا 12 میلیون ریال ذکر کرد.

* تعلل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پرداخت معوقات
مدیر امور برق سبزوار نیز به خبرنگار ایرنا گفت: برق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به دلیل بدهی 80 میلیون ریالی قطع شده که 50 میلیون ریال آن مربوط به بدهی معوقه سال گذشته است.
هادی انبیایی افزود: اداره های بسیار در این شهرستان به امور برق بدهی دارند که با آنها توافق شده معوقات را با تاخیر کوتاه مدت پرداخت کنند.
وی اظهار کرد: حدود 10 ماه از زمان پرداخت این بدهی گذشته و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار در زمینه پرداخت معوقات خود کوتاهی و تعلل می کند.

* اداره ها بدهی را پرداخت کنند
معاون عمرانی فرماندار سبزوار نیز به خبرنگار ایرنا گفت: قطع برق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در آغاز دهه کرامت کار درستی نیست و موضوع از طریق مدیریت برق سبزوار پیگیری می شود.
حسین شاد افزود: البته تعداد بسیاری از اداره های شهرستان به اداره برق بدهی دارند و نسبت به پرداخت آن تعلل می کنند.
وی اظهار کرد: موضوع قطع برق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئله تازه ای نیست و در سال گذشته نیز در هفته دولت برق این اداره قطع اما با پیگیری فرمانداری دوباره وصل شد.
وی گفت: اداره ها و نهادهایی مانند شهرداری و مخابرات به امور برق سبزوار بدهی دارند که با توافق قانونی موضوع را حل کرده اند.
شاد افزود: با پیگیری انجام شده برق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار به صورت موقت وصل می شود، اما این اداره باید هزینه های برق خود را پرداخت کند.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
8144/7500 / 6053 خبرنگار: جواد پورسخاوت ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.