به گزارش ایرنا رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی در این مراسم با بیان اینکه تیم فوتبال سیاه جامگان در سالیان اخیر تلاش های بسیاری برای رشد و توسعه فوتبال استان انجام داده، افزود: امیدوارم با جوان گرایی صورت گرفته، این تیم مشهدی بتواند امسال در رده های بالای جدول حضور داشته باشد.
مهدی برادران خاطرنشان کرد: رقابت با دیگر تیم ها که از طرف بخش دولتی حمایت می شوند بسیار سخت و دشوار است و لیکن سیاه جامگان توانسته در این مسیر باقی بماند.
وی مهم ترین سرمایه تیم سیاه جامگان را تماشاگران این تیم خواند و افزود: حضور و حمایت اعضای شورای پنجم شهر می تواند شرایط بهتری را برای تیم فوتبال سیاه جامگان فراهم کند و در این زمینه امیدواریم مسئولان شهرداری آینده به تیم های مشهدی کمک کنند.
در نشستی با مسئولان هیات مدیره باشگاه سیاه جامگان مقرر شد که تیم فوتسال بانوان این باشگاه نیز از فصل جاری برای حضور در مسابقات لیگ فوتسال کشور تشکیل شود.
بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر فوتبال نیز در این مراسم با ابراز امیدواری نسبت به آینده درخشان تیم های مشهدی خاطر نشان کرد: قطعا با حضور کادر فنی ارزشمند تیم سیاه جامگان این تیم می تواند شرایط بهتری را نسبت به فصل گذشته تجربه کند.
رضا عنایتی افزود: مردم مشهد سال های سال به من لطف زیادی داشته اند و به خاطر همه محبت ها از آنها تقدیر می کنم.
رونمایی از شماره پیراهن بازیکنان تیم فوتبال سیاه جامگان از دیگر بخش های اصلی این برنامه بود که در این مراسم پیراهن شماره ١٤٧، به نشانه تعداد گل های رضا عنایتی، به وی اهدا شد.
در ادامه این برنامه با حضور برخی از مسئولان از خانواده های شهیدان علی دوست حسن زاده و مرتضی عطایی از شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) تقدیر و تشکر شد.
خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7498/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.