سید جواد اشکذری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متن این نمایش در یازدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی درخشید و توسط انتشارات نمایش نیز به چاپ رسیده است.
وی ادامه داد: نمایش 'زندگی شاید همین حالا' زندگی سه نسل را روایت می کند. این نمایش در خصوص نذر و نیازی است که خانواده ها با نیت حل مشکلاتشان با محوریت حضرت امام رضا(ع) انجام می دهد و بعضا برخی از آنها قابلیت انجام ندارد.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: نگاهی اجتماعی به نذر و نیاز رضوی در زندگی سه زوج موضوع این نمایش است که در هر اپیزود آن تغییر و تحولاتی دیده می‌شود.
وی ساخت آثار فاخر با محورت امام رضا(ع) را بسیار ضروری توصیف و بیان کرد: این نمایش به مناسبت دهه کرامت در شهر مشهد روی صحنه می رود.
نمایش 'زندگی شاید همین حالا' به نویسندگی و کارگردانی سید جواد اشکذری از دوم تا 15 مرداد جاری هر شب از ساعت 20:15 در سالن اصلی تئاترشهر مشهد روی صحنه می رود.
در این اثر نمایشی سپیده کلالی، سعید صادقی، سامان سالاری، علیرضا رواندل، پرستش سلطانی، زهره مرادی و علیرضا سوزنچی به عنوان بازیگر حضور دارند. مرتضی مومنی و اشکان آقاجانی نیز به عنوان بازیسازان، احسان دلدار به عنوان برنامه ریز و دستیار کارگردان، ترانه زیبایی به عنوان دستیار کارگردان، علیرضا سوزنچی به عنوان مدیر تولید و فرشید تمری به عنوان سرپرست گروه در این نمایش فعالیت می کنند.
فروش بلیت اینترنتی نمایش 'زندگی شاید همین حالا' از صبح امروز در در سایت مشهدگیشه به آدرس www.mashhad-gisheh.com آغاز شده است.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.