سرهنگ محمدحسن جهانشیری، شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته در سال گذشته، که نتایج آن اخیرا اعلام شده، تیپ پیاده 177 در بین کل مجموعه نیروی زمینی ارتش با اختلاف 10 صدم درصد، با دارنده رتبه نخست، در جایگاه دوم قرار گرفته است.
وی افزود: در اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر ترویج فرهنگ نماز و آشنایی جوانان با این مقوله عبادی، هر ساله تمامی سربازان نیروهای چهارگانه ارتش مورد ارزیابی نمازآموزی قرار می گیرند.
وی گفت: هفته گذشته نیز در مرحله دوم این ارزیابی، گروهی خبره از کارشناسان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بیش از 15 درصد از سربازان تیپ 177 را در سطحی بالاتر ارزیابی کردند که مجموعه کل معدل تیپ 99.80 شد و انتظار می رود در رده اول یا دوم نمازآموزی مجموعه نزاجا، نهاجا، پداجا و نداجا قرار گیرد.
وی افزود: در این ارزیابی نمازخانه های آسایشگاهی، مساجد و نمازخانه های عمومی به لحاظ بهداشت و زیبایی مورد ارزیابی قرار گرفته و از کلیه اماکن مرتبط با طهارت و وضو بازدید صورت گرفت.
تیپ 177 پیاده شهید محمدجعفر نصر اصفهانی در خرداد سال 90 از لشکر 77 پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان جدا شده و ماموریت خود را به صورت مستقل پی گرفت.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.