محمد حسین مهدوی عادلی روز جمعه در مراسم افتتاح هتل شماره یک هما در مشهد افزود: سازمان تامین اجتماعی تمرکز خود را بر صنایع آی.تی، آی.سی.تی، نفت، گاز و گردشگری قرار داده است.
وی اظهار کرد: این سازمان با 42 میلیون نفر ذینفع بزرگترین سازمان مردم نهاد کشور است که باید از ظرفیتهای تحت اختیار خود استفاده بهینه نماید.
وی گفت: شهر مشهد با وجود حرم مطهر رضوی و همچنین گردشگری سلامت از جاذبه های فراوان برخوردار است و بازسازی هتلهای قدیمی مانند هتل شماره یک هما نشانگر همت عمومی برای استفاده از ظرفیتهای صنعت گردشگری این شهر است.
رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در جهان امروز صنایع گردشگری و آی.تی از مهمترین صنایع رو به رشد می باشند افزود: افتتاح این هتل در پایان دولت یازدهم نشانگر توجه این دولت به بخش صنعت و گردشگری است.
وی اظهار کرد: صنعت گردشگری نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد و باید از ظرفیتها و جاذبه های این صنعت استفاده کنیم.

* افتتاح پروژه های عمرانی نشان داد کارهای دولت تبلیغاتی نیست
استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: فروردین ماه سالجاری با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر ارتباطات، قرارداد سه هزار و 200 میلیارد ریال پروژه اقتصادی در این استان به امضا رسید که بسیاری از افراد این کار را انتخاباتی و تبلیغاتی می دانستند.
علیرضا رشیدیان افزود: امروز در همین مدت زمان کوتاه با هزینه یکصد میلیارد ریال برخی از آنها به بهره برداری رسیده و پنج هزار فرصت شغلی در آنها ایجاد شده است.
وی اظهار کرد: خراسان رضوی و به ویژه مشهد از قطب های گردشگری کشور می باشد لذا هماهنگی و توسعه در بخش های مختلف آن ضروری است.
وی گفت: امروز علاوه بر افتتاح هتل شماره یک هما در مشهد، ساخت 9 پروژه عمرانی دیگر در حاشیه این شهر آغاز شد که نشانگر توجه دولت به تمام نقاط بویژه مناطق حاشیه شهر می باشد.
هتل شماره یک هما در مشهد پس از 13 سال وقفه در فعالیت امروز (جمعه) با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برخی مسئولین اجرایی استان به بهره برداری رسید.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7489/7507/ 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.