محمدحسین مهدوی عادلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مشهد افزود: سازمان تامین اجتماعی 42 میلیون ذینفع دارد که نباید حقوق و مزایای آنها نادیده گرفته شود بلکه باید به رای و خواست آنها نیز به صورت ویژه توجه کرد.
وی ادامه داد: باید شرایط بگونه ای فراهم آید تا ثروت و دارایی ذینفعان سازمان تامین اجتماعی افزایش یابد و اعتماد از دست رفته مردم طی دوره های گذشته، بازگردد.
رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: اعتماد مردم مهمترین سرمایه این سازمان محسوب می شود و بر همین اساس در دولت تدبیر و امید تلاش شده تا از این سرمایه حراست شود.
وی افزود: روشهای سنتی نمی توانند اشتغال کلان را در جامعه ایجاد کنند. باید مشاغل هوشمند و آیی.تی محور مد نظر قرار گیرند تا اشتغال در کشور رشد قابل توجهی پیدا کند.
مهدوی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی به دلیل جایگاهی که در سامانه حمل و نقل ریلی کشور در اختیار دارد می تواند نقش بسیار مهمی را در صنعت گردشگری ایفا کند. بر همین اساس تلاش شده شرکتهای خرد به بخش خصوصی واگذار شوند و این سازمان به سمت مدیریت شرکتهای بزرگ حرکت کند.
رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی به منظور بازگشایی مجدد هتل هما شماره یک به مشهد سفر کرده است. این هتل پس از 13 سال وقفه در فعالیت دیروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دوباره فعال شد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.