همزمان با هفته تامین اجتماعی و با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و استاندار خراسان رضوی، هتل همای شماره یک مشهد مقدس، بازگشایی شد.

به گزارش‌ایلنا، علی ربیعی در این مراسم گفت: مشهد مقدس ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای توسعه  صنعت گردشگری مدرن دارد و تحقق این مهم از جمله اولویت های ما است.

او گفت: وضع کشور در حوزه‌های مختلف نسبت به گذشته بهبود یافته است و به صورت قاطع می‌توان گفت از سال 93 به بعد از رکود خارج شدیم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: به دلیل رکود چندین ساله در کشور، به راحتی نمی‌توان وضعیت را به شرایط عادی برگرداند و خروج از رکود به طور کامل احساس نمی شود.

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید شرایط به گونه ای باشد که بخش خصوصی بتواند به راحتی سرمایه خود را وارد صنعت گردشگری و دیگر بخش ها کند.

هتل همای شماره یک ، در سال 1352 به بهره برداری رسید. این هتل پنج ستاره و در خیابان احمد آباد شهر مشهد و در نزدیکی مراکز تجاری و مراکز خرید قرار دارد. این هتل در سه مرحله بازسازی شده است. 

در مرحله اول سالن پذیرایی، مجموعه ورزشی، استخر، سونا و جکوزی و سالن همایش راه اندازی شده است. در مرحله دوم بازسازی ساختمان قدیمی و در مرحله سوم ساختمان جدید  ساخته شده است.  این هتل به سازمان تامین اجتماعی واگذار شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.