علیرضا رشیدیان روز جمعه در حاشیه افتتاح هتل شماره یک هما در مشهد طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: ظرفیت گردشگری در این استان و مشهد به خاطر وجود مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) ظرفیت بی پایان است.
وی اظهار کرد: در کنار آن ظرفیت های فرهنگی، تاریخی و کهن در شهر مشهد و استان خراسان رضوی، جاذبه دیگری است که مردم را به سفر به این دیار فرا می خواند.
وی گفت: خراسان رضوی به ویژه مشهد مقدس از نظر جاذبه های گردشگری در بخشهای مختلف کامل است اما باید در موضوع هماهنگی بین بخشهای مختلف خدمت رسان از جمله آژانس های مسافرتی، شرکتها و سازمان های حمل و نقل، ترویج و تبلیغ برای سفر گردشگران به مشهد کار بیشتری صورت گیرد.
استاندار خراسان رضوی افزود: افتتاح سرویس پیک موتوری 'تاچ سی' که یک سامانه حمل و نقل هوشمند ایرانی است، ظرفیت سازی در فضای مجازی برای جوانان در راستای گسترش خدمت حمل و نقل شهری است و از این پس پروژه های دیگر نیز برای تسهیل گردشگری و زیارت زائران در مشهد اجرا می شود.
وی اظهار کرد: هم اکنون در راستای تسهیل زیارت و خدمت رسانی به زائر از مبدا تا مبدا، به زوج های جوان 6 میلیون ریال تسهیلات داده می شود و تخفیفاتی در حمل و نقل و اقامت آنان در مشهد در نظر گرفته شده است.
وی گفت: برای بازنشستگان و دانشجویان نیز تسهیلات و تخفیفاتی برای زیارت آسان در مشهد در نظر گرفته شده تا زمینه سفر آنان به این کلانشهر در طول سال فراهم شود.
استاندار خراسان رضوی افزود: خدمت رسانی به زائران حضرت امام رضا (ع) از مرزهای کشور فراتر رفته و طرح مبدا تا مبدا را به آن سوی مرزها نیز گسترش داده ایم که در این راستا طی سفری که به بصره انجام شد، توافق هایی با استاندار بصره در این زمینه صورت گرفت.
وی اظهار کرد: در صورت گسترش دانش و فناوری و استفاده از ظرفیت مدیران جوان در راستای توسعه صنعت گردشگری، هیچ هتل و مرکز اقامتی در مشهد در طول سال خالی از مسافر نمی ماند.
طرح بازسازی هتل شماره یک هما در مشهد بعد از 13 سال تعطیلی روز جمعه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.