اسماعیل شاه بیگی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار فرد ناشناس ساعت 2 بامداد جمعه 30 تیر ماه به امدادگران پست امدادی بوژان نیشابور حمله و سه امدادگر مستقر در این پایگاه را مجروح کردند.
وی ادامه داد: یک نفر از امدادگران مجروح به دلیل شکستگی دست هنوز در بیمارستان بستری است و امروز جراحی می شود. یکی از دو امدادگر مرخص شده نیز به دلیل فشار بالای روحی و روانی وارده فعلا مرخص شده اما برای انجام معاینات بیشتر و ادامه درمان هنوز تحت نظر پزشک قرار دارد.
رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور گفت: علت و انگیزه حمله به پست امدادی هنوز مشخص نیست. در ابتدا یک نفر که از حالت عادی خارج بوده با حضور در این محل و جر و بحث با امدادگران اقدام به فحاشی و ضرب و شتم کرده و پس از آن سه نفر دیگر به وی افزوده شد و با مجروح نمودن نیروهای امدادی از محل متواری گریختند.
وی افزود: به رغم متواری شدن مهاجمان، خودروی آنان در محل باقی مانده که توسط نیروی انتظامی توقیف و با شناسایی مالک آن مراحل قانونی برای دستگیری اراذل و اوباش مهاجم در حال انجام است. خوشبختانه با همکاری خوب دادستان و نیروی انتظامی نیشابور مراحل پیگیری برای دستگیری مهاجمان به سرعت در حال انجام است.
بوژان از روستاهای بخش مرکزی در پنج کیلومتری شمال شرقی نیشابور و در دامنه ارتفاعات جنوبی رشته کوه بینالود است. مرکز شهرستان 433 هزار نفری نیشابور در فاصله 122 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد. نیشابور مرکب از چهار بخش مرکزی، زبرخان، سرولایت و میان جلگه 431 روستا دارد. 163 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.