حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار روز پنجشنبه در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در تربت حیدریه افزود: دشمنان انقلاب اسلامی نباید فضایی را فراهم ببینند که ملت متمدن و قهرمان ایران را به چالش بکشانند و همه این بایدها و نبایدها مستلزم پایبندی به آموزه ها و باورهای دینی و انقلابی است.
وی ادامه داد: امروز باید برخی مسئولان و کارگزاران بدانند آنها میراثدار دستاوردهای انقلاب اسلامی و امام شهدا هستند و در صیانت از آن نباید لحظه ای عقب نشینی کنند.
امام جمعه سابق تربت حیدریه در ادامه همچنین گفت: مکتب امام صادق(ع) ترجمان تعالیم و آموزه های اسلامی در حوزه های عقیدتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است و همه شیعیان و مسلمانان عالم تشنه و نیازمند این مفاهیم هستند.
وی افزود: خداوند متعال محبت، ولایتمداری و اطاعت از مکتب اهل بیت(ع) را بر همه مسلمانان واجب کرده تا در مسیر پیشرفت و رسیدن به کمال و سعادت منحرف و گمراه نشوند. امروز تنها کشوری که بر اساس آموزه های دینی، مکتب امام صادق(ع) و ولایت فقیه توانسته حکومت و نظام سیاسی مقتدر برپا کند جمهوری اسلامی ایران است و همین امر باعث شده جبهه استکبار تمام توان خود را در عرصه های سخت و نرم بسیج کند تا کشور را از مسیر اصلی باز دارد.
ویژه برنامه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور طلاب و روحانیون، اقشار مختلف مرم، مسئولان و کاروان پیاده زیارتی بافق یزد که برای شرکت در مراسم دهه کرامت دیروز وارد تربت شد، در محل حسینیه مقام معظم رهبری این شهر برگزار شد. پس از آن هیاتهای مذهبی با سینه زنی به سمت میدان مرکزی و حوزه علمیه مرحوم هراتی تربت حیدریه طی مسیر کردند.
مرکز شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
6121/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.