حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی شامگاه چهارشنبه در مراسم عزاداری امام صادق(ع) در جمع مردم سبزوار با اشاره به برگزاری انتخابات با شکوه اردیبهشت امسال افزود: دولت منتخب شعارها را در عرصه عمل اجرایی و با عمل به وعده های انتخاباتی نسبت به رفع مشکل محرومان و مشکلات اقتصادی اقدام کند.
وی همچنین به جایگاه ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: تنها راه حفظ انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار پیروی از ولایت فقیه است. ولایت فقیه تداوم راه امامت و ستون و نگهبان جمهوری اسلامی است.
عضو هیات علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: در غیبت امام عصر(عج) ولایت فقیه مقام امامت، اداره حکومت اسلامی و حفظ آن مقابل توطئه دشمنان را از جانب ایشان عهده دار هستند.
وی به حدیثی از امام جعفر صادق(ع) اشاره و بیان کردد: در عصر غیبت فقیهی که شرایط خاص امامت همچون عدالت، شجاعت، تقوا، مدیریت و آگاهی به علوم زمان را دارد بر جامعه اسلامی حکومت می کند.
مراسم سوگواری، عزاداری و سینه زنی سالگرد شهادت حضرت امام صادق(ع) با حضور قشرهای مختلف مردم در حسینیه عطارهای سبزوار برگزار شد. سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
8145/7500/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.