رئیس اداره بهزیستی نیشابور در این مراسم گفت: هم اکنون چهار کمپ در این رابطه ویژه مردان در شهرستان نیشابور فعال و دو کمپ دیگر نیز در دست ساخت است.
علی صدر به گشایش مرکز خدمات بهزیستی در بخش زبرخان شهرستان نیشابور نیز اشاره و بیان کرد: در بخش زبرخان 1200 پرونده بهزیستی موجود است که با افتتاح این مرکز تمرکززدایی انجام شده است.
وی افزود: مرکز خدمات بهزیستی در بخش میان جلگه نیز دایر شده و ایجاد مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی سالمندان هم به منظور خدمات خاص در خصوص سبک زندگی سالمندی، بحرانهای روحی، روانی و فیزیوتراپی ز طی روزهای آتی در نیشابور به عنوان دومین شهرستان خراسان رضوی بعد از مشهد به بهره برداری می رسد.
رئیس اداره بهزیستی نیشابور به آماده سازی مرکز خیریه بیماران روانی مزمن ویژه مردان نیز اشاره و بیان کرد: این شهرستان 750 پرونده در این زمینه دارد لذا طی دو ماه آتی و در مرحله نشخت بهره برداری از این مرکز 50 بیمار روانی مزمن از خدمات آن بهره مند می شوند.
15 هزار و 212 مددجو در شهرستان نیشابور زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند.
مرکز شهرستان 433 هزار نفری نیشابور در فاصله 122 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد. نیشابور مرکب از چهار بخش مرکزی، زبرخان، سرولایت و میان جلگه 431 روستا دارد. 163 هزار نفر از جمهیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.