هوشنگ شریف نژاد، شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به کاهش هشت درصدی این رقم نسبت به سال قبل از آن، افزود: رویکرد این انجمن در سال 95، توجه بیشتر به حمایت معنوی و تحصیلی از خانواده مددجویان بود که با اقبال آنان مواجه شد.
وی با بیان اینکه هر فردی به عنوان سرپرست خانواده وارد زندان شود خانواده اش تحت حمایت این انجمن قرار می گیرد، تصریح کرد: در یکسال گذشته 350 خانواده زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان مشهد قرار گرفتند که این رقم نسبت به سال قبل از آن 25 درصد رشد داشته است.
شریف نژاد با اشاره به منابع درآمدی این انجمن خاطرنشان کرد: مرکز معاینه فنی مفتح، آموزشگاه رانندگی رضوی و سازمان انگشت نگاری ثامن از مراکزی هستند که انجمن با احداث آن بخشی از هزینه های خود را تامین می کند و بخشی دیگر از هزینه ها نیز توسط خیرین اهدا می شود.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مشهد اظهار کرد: در سال 95 بیش از چهار هزار و 600 مراجعه به این انجمن صورت گرفته که حدود 70 درصد آنها درخواست های مالی و معیشتی بوده است.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است
خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7495/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.