مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم گفت: مسئولان آموزش و پرورش باید خدمت به دانش آموزان مناطق کم برخوردار را افتخاری بزرگ برای خود بدانند زیرا تحقق عدالت آموزشی با توجه به دانش آموزان عشایر امکانپذیر است.
علیرضا کاظمی افزود: دانش آموزان عشایر باصفاترین و پرغرورترین دانش آموزان کشور هستند و میزبانی از این زائران دانش آموز یکی از افتخارات آموزش وپرورش خراسان رضوی است.
وی خدمت به دانش آموزان مناطق کم برخوردار را افتخار بزرگی برای مسئولان آموزش و پرورش توصیف و بیان کرد: خوشحالیم که هرساله به واسطه حضور پربرکت امام مهربانیها در مشهد میزبان تعداد زیادی از دانش آموزان کشور هستیم و امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل از این عزیزان میزبانی نماییم.
او ادامه داد: فضای معنوی حاکم بر اردوهای زیارت اولی با دیگر اردوها بسیار متفاوت است. رویکرد آموزش و پرورش در خراسان رضوی تعلیم و تربیت تمام ساحتی همراه با کیفیت و عدالت آموزشی است.
وی گفت: بهترین جلوه توسعه عدالت آموزشی توجه به دانش آموزان عشایر می باشد که در خراسان رضوی این موضوع در اولویت قرار گرفته است و تلاش کردیم با توسعه خدمات و بهبود امکاناتی که در اختیار این دانش آموزان قرار می دهیم زمینه رشد آموزشی و پرورشی آنها بیش از پیش فراهم شود.
همچنین در این مراسم هجدهمین دوره مسابقات کشوری دانش آموزان عشایر در بخش دختران با حضور 700 دانش آموز آغاز شد. هجدهمین دوره اردوی فرهنگی تربیتی دانش آموزان عشایر در دو بخش پسران و دختران به میزبانی مشهد از 14 تیر جاری آغاز شده است.
در هر بخش دانش آموزان پسر و دختر 700 دانش آموز عشایر از 22 استان کشور شرکت دارند. برنامه های متنوع فرهنگی، تربیتی و کلاسهای آموزشی و مهارتی در این دوره چهار روزه برگزار می شود.
اردوی کشوری دانش آموزان پسر برگزیده عشایر از 16 تا 19 تیر جاری در مشهد برگزار شد. اردوی دانش آموزان دختر نیز به مدت چهار روز ادامه دارد.
خبرنگار:توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/7496
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.