یحیی قاینی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با نفوذ و گسترش جریانهای جوی مرطوب خزری بر روی خراسان رضوی از عصر دیروز ناپایداریهایی به شکل باران رگباری، افت دما و افزایش ابرناکی آغاز شده و این وضعیت طی امروز و فردا به اوج خود می رسد.
وی ادامه داد: در این مدت بارشهای رگباری توام با رعدو برق با احتمال بارش تگرگ همراه با ورزش باد به نسبت شدید و گاهی شدید به ویژه در نیمه شمالی و غربی خراسان رضوی و در برخی مناطق استان همراه با گردو خاک پیش بینی می شود.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها طی این مدت در مناطق مختلف پیش بینی می شود.
وی به کاهش پنج تا هفت درجه ای دمای هوای امروز نسبت به دیروز اشاره و بیان کرد: دیشینه دمای دیروز هوای مشهد 38 درجه بود که با افت هفته درجه ای امروز به 31 درجه می رسد.
قاینی پور افزود: بیشینه دمای هوای مشهد برای روزهای پنجشنبه و جمعه نیز به ترتیب 27 و 30 درجه سلسیوس پیش بینی شده است. کمینه دمای هوای مشهد طی امشب و جمعه شب روند کاهشی را طی کرده و به 17 درجه می رسد.
قوچان با دمای 19 درجه و مه ولات با دمای 42 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته بوده اند. بیشترین شدت وزش باد نیز طی این مدت در شهرستان بردسکن با سرعت 72 کیلومتر گزارش شد.
خبرنگار: مریم انجیدنی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.