محمد برادران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فیلم به کارگردانی علی اکبر اسماعیلی به همراه 20 فیلم دیگر از سطح جهان در جشنواره بین المللی کلمبیا پذیرفته شد.
وی ادامه داد: موضوع فیلمهای راه یافته به این جشنواره بین المللی شامل نگاهی نو به جهان پیرامون، مسائل اجتماعی و اتفاقات مهم منطقه ای است.
او گفت: مدیریت تولید و تصویربرداری فیلم منطقه ایکس را عباس حیدری و امیر صباغیان و نویسندگی آن را محمد برادران بر عهده داشتند. این اثر نگاهی نمادین به وجود حصارهایی دارد که فقط جلوی پرواز پرنده ها را می گیرد ولی موجوداتی مثل مار و عقرب بدون هیچ مشکلی از آن عبور می کنند. یعنی به عبارتی این حصار فقط مانعی برای انسانیت و آزادگی است و موجودات پلید می توانند براحتی از آن عبور کنند. در این فیلم به اهمیت حفاظت انسان از هوای نفسانی پرداخته شده است.
رئیس انجمن سینمای جوانان گناباد افزود: فیلم منطقه ایکس پارسال نیز به جشنواره های بین المللی در آرژانتین، مکزیک و ونزوئلا راه یافته بود.
جشنواره بین المللی 'بر خلاف حرکت ساعت' ششم مرداد آتی در کشور کلمبیا واقع در آمریکای جنوبی برگزار می شود.
انجمن سینمای جوان گناباد در زمینه آموزش عکاسی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین، صدابرداری و صداگذاری، تصویربرداری، فیلم داستانی، مستند و تجربه گرا فعالیت می کند.
گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/7545/1858
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.