محمدرضا مسیب زاده روز شنبه در مراسم پایانی دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور در مشهد افزود: سطح و شمار برنامه ها و فعالیتهای قرآنی وزارت آموزش و پرورش هیچ زمان تا به این اندازه گسترده و دارای تنوع نبوده است.
وی نشر و گسترش احکام و دستورات قرآن در بدنه آموزش و پرورش را از اهداف اصلی برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان ذکر و بیان کرد: در این چارچوب تاکید بر جایگاه شکرگذاری از خداوند متعال است و برگزاری این مسابقات از مطالبات فرهنگیان بوده و موفق شدیم این وظیفه سنگین را در قبال فرهنگیان به درستی انجام دهیم.
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: هدف دیگر برگزاری این مسابقات نشر و گسترش احکام و دستورات قرآن در بدنه آموزش و پرورش است.
وی بر ضرورت کیفیت بخشی به این رقابتها تاکید و بیان کرد: خراسان رضوی نیز با میزبانی خوبی که از شرکت کنندگان در این مسابقات داشت توانست نقش بسیار پررنگی در برگزاری مطلوب این رقابت در بین فرهنگیان کشور ایفا کند.
مسیب زاده برگزاری این مسابقات را آغازی برای راهی طولانی توصیف و بیان کرد: توسعه فرهنگ نماز، قرآن و عترت همچنان از اولویتهای برنامه ریزی و اجرایی در وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.
دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان از 14 تیر ماه با شرکت 300 فرهنگی از سراسر کشور در رشته های قرائت قرآن کریم، حفظ 10 جزء قرآن، نهج البلاغه و روش تدریس احکام در مشهد برگزار شد.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.