جواد اسلامی محمدی روز سه شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره راه و شهرسازی گناباد و بجستان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: 40 هزار واحد باقی مانده از مجموع مسکن مهر نیز تا پایان امسال تکمیل و واگذار می شود.
وی ادامه داد: برای تکمیل هر واحد مسکن مهر علاوه بر 250 میلیون ریال تسهیلات قبلی 100 میلیون ریال تسهیلات امسال به متقاضیان پرداخت می شود.
مدیر توسعه و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی همچنین بدون توضیح بیشتر گفت: امسال 6700 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و توسعه جاده ها در سطح این استان هزینه می شود.
فرماندار گناباد نیز دراین مراسم ساخت کنارگذر را از دغدغه های مهم حوزه راهسازی این شهرستان ذکر و بیان کرد: با وجود گذشت هشت سال از آغاز اجرای این طرح هنوز پیشرفت مطلوبی در آن رخ نداده لذا باید با اختصاص اعتبار مناسب نسبت به شتاب در این امر اقدام شود.
محمدعلی نبی پور افزود: طرح دوبانده کردن جاده گناباد به خضری نیز طرح مهم حوزه راه و شهرسازی این منطقه می باشد که با پیشرفت مطلوب در حال اجرا است.
وی همچنین گفت: تکمیل طرحهای مسکن مهر با وجود انتقادهایی که به آن وارد است دردستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد و متقاضیان و مالکان آنها با مشکلات بسیاری در این بخش مواجه هستند بطوری که یک پنجم تنگناهای مطرح شده در ملاقاتهای مردمی گناباد به این مساله اختصاص دارد.
همچنین در این مراسم جواد رمضانی به عنوان مسئول اداره راه و شهرسازی گناباد و بجستان معرفی و از خدمات حسین ضیائی کلات در این سمت تقدیر شد.
مراکز شهرستانهای گناباد و بجستان با کهزار و 450 کیلومتر جاده اصلی و فرعی به ترتیب در فاصله 287 و 278 کیلومتری جنوب مشهد واقع هستند.
خبرنگار: علیرضا حسن زاده **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.