محمد حسن فرهادی روز دوشنبه در نشست شورای اداری کاشمر افزود: تمام مدیران باید برای ارتقای کارآمدی سازمان خود و ایجاد انگیزه تلاش کنند زیرا استراتژی دولت تدبیر و امید تلاش بیشتر برای رفع مشکلات است.
وی اظهار کرد: رقابت ‌های انتخاباتی تمام شده و اکنون باید با رفاقت از دولت منتخب حمایت کرد و برای به ثمر نشستن برنامه ‌های مصوب مجلس و برنامه ششم توسعه در همه بخش ‌های فرهنگی، سیاسی، تربیتی، اقتصادی و اجتماعی تلاش نمود.
وی با بیان اینکه برای تحقق اهداف دولت باید چالاک و با انگیزه بود گفت: اگر مدیری با سیاستهای دولت همراهی ندارد، انصاف نیست جایگاه مدیریتی را اشغال کند.
فرهادی افزود: همه مسئولان باید برنامه ریزی دقیق داشته و برای رفع مشکلات تلاش کنند که در این زمینه برخی ادارات سند توسعه بومی و شهرستانی داشته و براساس برنامه فعالیت می کنند و تنها به کارهای روزانه نمی ‌پردازند.
وی مهمترین اولویت دولت را توجه به برنامه های اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: با پیگیری ‌های انجام شده بودجه عمرانی شهرستان در مقایسه با پارسال 2 برابر شده است.
وی بر انجام کارها بر مبنای علمی و به دور از شعار تأکید کرد و از مسئولین صندوق کارآفرینی امید شهرستان خواست پیش بینی ‌های اعتباری خود را به روز کنند.
فرهادی گفت: تمام اعضای کارگروه بهبود کسب‌ و کار باید با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش‌ های این حوزه را به‌ صورت تجمیعی تدوین و به‌ عنوان برنامه قابل دفاع اشتغال شهرستان آماده کند.
وی افزود: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در راستای فعال کردن کارگروه‌ های 6 گانه اشتغال و مراکز آموزش عالی شهرستان هم برای استخراج آمار دانش آموختگان جویای کار اقدام کنند.
کاشمر در 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7497 / 6053 خبرنگار: لیلا قرایی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.