محمدحسن واحدی روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی و برنامه ریزی جشنهای دهه کرامت خراسان رضوی افزود: از طریق بهره گیری از تمام ظرفیتهای موجود، جذب مشارکتهای مردمی، اصناف و هم افزایی دستگاههای اجرایی زمینه برای برگزاری پرشور برنامه ها فراهم می شود.
وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت هیاتهای مذهبی، نهادها و دستگاههای عمومی و خصوصی در این راستا نیز می تواند به برگزاری پرشور و گسترده تر این جشنها کمک کند.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: در این میان باید برنامه های بزرگداشت سالگرد میلاد امام رضا(ع) در استان باشکوه و کیفیت مطلوب برگزار شود و بیش از آنکه کمیت اهمیت داشته باشد کیفیت این برنامه ها مهم است.
وی بر ضرورت کیفیت بخشی برنامه ها و جشنها تاکید و بیان کرد: در دهه کرامت سال گذشته 30 هزار برنامه و جشن در سطح خراسان برگزار شد. امسال تاکید بر ارتقا کیفیت این برنامه هاست حتی اگر به 10 هزار مورد کاهش یابد.
واحدی افزود: محور این جشنها و متولیان اصلی آن بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، آستان قدس رضوی و اداره کل اوقاف و امور خیریه هستند. ما به کمک آنها می رویم و تلاش می شود برنامه ها در خور جایگاه خراسان رضوی به عنوان پایتخت مذهبی کشور برگزار شود.
دهه کرامت از سوم مرداد آتی همزمان با سالگرد ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز می شود و تا سالروزمیلاد امام رضا(ع) ادامه دارد.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.