شیخ عبدالله جبری یکشنبه شب در حاشیه نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مشهد افزود: اختلافاتی که سعودی با قطر ایجاد کرده یکی از همین موارد است تا فلسطین اولویت نخست مسلمانان نباشد.
وی ادامه داد: ایران از ابتدای پیروزی انقلاب با رهبری امام خمینی(ره) می دانست چه می خواهد و چگونه قصد دارد به اهداف خود برسد که یکی از این اهداف آزادی قدس شریف است.
دبیرکل جنبش الامه لبنان گفت: ایران و رهبر معظم آن آیت الله خامنه ای بر وحدت مسلمانان در مقابله با آمریکا و صهیونیسم تاکید دارند و محافظت از مقاومت و موضوع فلسطین از تاکیدات ایران در همه اجلاسها است.
وی افزود: با وجود اینکه سیاستهای رئیس جمهور جدید آمریکا بر پایه اختلاف افکنی و فروش اسلحه به کشورهای منطقه خلیج فارس همراه با حمایت بیشتر از رژیم صهیونیستی است با این همه ایران نیز بر سیاستهای حمایتی خود از مقاومت اسلامی اصرار دارد و ترسی از آمریکا ندارد.
او ادامه داد: حمایت از مظلوم و مقاومت دائم در برابر دشمنان جزو عقیده، دین و تربیت اسلامی ما است و بر این عقیده استوار هستیم.
نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی با حضور 600 میهمان داخلی و خارجی و 230 شبکه از 36 کشور تا 13 تیر جاری در مشهد ادامه دارد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.