ابراهیم الدیلمی روز یکشنبه در نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون کشورهای اسلامی در سالن صبای مشهد افزود: این اجلاس فرصت خوبی برای تحقق آرمان های جهان اسلام است به شرطی که مصوبات آن در مسیری باشد که برای آن گام برداشته ایم.
وی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیسم بدنبال سیطره بر جهان هستد و باید بدنبال راهکارهایی باشیم که با تمام وجود با آنها مقابله کنیم افزود: باید روند و هدف رشد خود را مشخص کنیم و یکدیگر را در این مسیر یاری نماییم.
عضو مجلس سیاسی انصار الله یمن ادامه داد: رسانه ها یکی از ابزارهای مهم تحقق وحدت هستند و می توانند با قلم های خود که مانند یک شمشیر برنده است اذهان و افکار را تسخیر کنند.
الدیلمی گفت: امروز یمن با دشمنان خود در یک نبرد تمدنی است و مردم این کشور به دنبال حفظ اصالت فرهنگ اسلامی خود هستند و در این راه نیازمند یاری دیگر کشورهای اسلامی هستند.
وی افزود: اگر حاکمان کشورهای اسلامی با یکدیگر متحد باشند و در یک مسیر گام بردارند پیروزی نهایی به دست می آید.
نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون ‌های اسلامی با حضور 600 مهمان داخلی و خارجی و 230 شبکه از 36 کشور تا 13 تیر ماه در مشهد ادامه دارد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7507/ 7495/ خبرنگار: حسین عباسی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.