حسن ابارشی روز یکشنبه در نشست خبری اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوشاب افزود: هم اینک نیازمندان به خدمات پایگاه اورژانس اجتماعی در خوشاب به سبزوار مراجعه می کنند لذا تلاش می شود با تامین کارشناسان لازم این مرکز راه اندازی شود.
وی همچنین گفت: از ابتدای امسال تاکنون توزیع مواد افیونی و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در خوشاب نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد کاهش یافته است.
فرماندار خوشاب برخورد قهری در مبارزه با اعتیاد را ناکارآمد توصیف و بیان کرد: رکن اصلی مبارزه با مواد مخدر مردم هستند. با توجه به کاهش سن ابتلا به اعتیاد باید با آگاهسازی و آموزش بستر و زمینه وقوع جرم را در جامعه از بین برد.
وی افزود: طی یک سال اخیر 100 نشست و کارگاه آموزشی توسط دستگاهها و نهادهای مرتبط نظیر نیروی انتظامی، بهداشت و درمان و بهزیستی با رویکرد آموزش و پیشگیری از اعتیاد برگزار شد.
سلطان آباد مرکز شهرستان 38 هزار نفری خوشاب در فاصله 197 کیلومتری غرب مشهد واقع است. این شهرستان مرکب از دو بخش مرکزی و مشکان دارای 70 روستا است. 32 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند. خوشاب که پیشتر یکی از بخشهای شهرستان سبزوار بود در چارچوب تقسیمات کشوری مهر ماه ۱۳۸۹ به شهرستان ارتقاء یافت.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
8145/7500/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.