سید جواد حسینی پیرامون انعکاس نادرست برخی مطالب به نقل از وی در جریان نشست خبری دیروز، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی از موارد این نشست خبری به نقل از اینجانب انعکاس نادرستی داشته است.
برخی رسانه ها مدعی شده بودند که معاون استاندار خراسان رضوی گفته است 'در این حد نادان نیستم که شهرداری مشهد را قبول کنم و شورای اسلامی شهر مشهد نیز آن قدر عاقل است که من را به عنوان شهردار قبول نکند.'
وی تاکید کرد: در خصوص شایعه انتخاب اینجانب به عنوان شهردار مشهد که از سوی خبرنگاران مطرح شد با توجه به انعکاس خاص آن در رسانه ها، در واقع منظورم آن بود که شهرداری مشهد حوزه کاری و تخصصی خاصی است که من در آن تجارب و تخصص لازم را ندارم و بنابراین نادانی است که به آن بیاندیشم.
حسینی ادامه داد: از سویی منتخبان شورای جدید شهر مشهد نیز که همه از دوستان خوب، قابل اعتماد، متخصص و انسانهای عاقلی هستند لذا فردی متخصص و باتجربه شهری در حوزه شهرداری را برای توسعه کلانشهر مشهد انتخاب خواهند کرد.
وی گفت: در مورد استاندار خراسان رضوی هم یکی از خبرنگاران سئوال کرد 'شنیده ایم استاندار خراسان قرار است به زودی جا به جا شود و شما سرپرست استانداری شوید' و من در پاسخ توضیح دادم هم اکنون محکم معاون استاندار هستم نه بیشتر و تا زمانی که استاندار بخواهد در سمت معاونت خواهم ماند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: حتی این سئوال بگونه ای مطرح شد که گویی امروز که استاندار در ماموریت تهران است به همین منظور بوده است.
وی ادامه داد: در این نشست توضیح دادم که چیزی در اینباره نشنیده ام و وی هم اکنون محکم استاندار خراسان رضوی است و به انجام مأموریتهای خود با جدیت ادامه می دهد.
حسینی گفت: همه ما برای کمک به دولت تدبیر و امید مطیع تصمیمات مسئولان هستیم که هر جا باری را بر دوش ما بنهند شانه خالی نکنیم و هر جا مسئولیت و باری از دوشمان برداشته شود و به برادر ارجمند دیگری سپرده شود او را کمک کنیم.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.