به گزارش ایرنا، 'سلیمان معلا' روز یکشنبه در حاشیه اجلاس رادیو و تلویزیون های کشورهای اسلامی در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رسانه ها نقش مستقیم در مبارزه کشورهای اسلامی با مستکبران و تقویت جبهه مقاومت دارند و بیان واقعیت ها توسط رسانه ها می تواند به مظلومان جهان کمک کند.
وی اظهار کرد: جبهه مقاومت در نیجریه، یمن، بحرین، سوریه و عراق پیروز نهایی است و رسانه ها در تقویت این زنجیره و تضعیف جبهه کفر می توانند بسیار موثر عمل کنند.
وی گفت: اینک جوامع اسلامی از جمله ایران و نیجریه با استکبار در حال مبارزه هستند تا حق و حقیقت حاکم شود و در این میان رسانه های غربی در غیر واقعی نشان دادن مسائل نقش عمده ایفا می کنند.
این فعال رسانه ای اهل نیجریه افزود: رسانه های کشورهای اسلامی می توانند با اتحاد و انسجام، جبهه مقاومت و عناصر و رهبران مقاوم این جبهه را به جهانیان معرفی کنند و جامعه را با خود همسو سازند.
نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون های کشورهای اسلامی که در چارچوب برنامه های رویداد مشهد 2017 و انتخاب این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، صبح امروز با حضور 600 میهمان داخلی و خارجی و 230 شبکه از 36 کشور در مشهد آغاز شده است تا 13 تیر ماه ادامه دارد.
سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی (ISESCO) با عضویت 57 کشور اسلامی، کلانشهر مذهبی مشهد را برای سال 2017 میلادی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در آسیا انتخاب کرده است.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.