شعبه سروش این موسسه در مشهد که مجوز ارائه خدمات و پرداخت پول را دارد امروز خدماتی ارائه نمی کرد به آن مراجعه کردند تا شاید بتوانند از تصمیمهای جدید مسئولان و یا پرداخت مطالباتشان خبری کسب کنند.
یکی از این سپرده گذاران به خبرنگار ایرنا گفت: 53 درصد از 450 هزار سپرده گذار کاسپین را سپرده گذاران موسسه منحله فرشتگان تشکیل می دهند و بسیاری از ما به فرمول پرداخت بانک مرکزی معترضیم زیرا اعمال این فرمول باعث حذف 60 درصد سپرده ما می شود.
نیما داوودی افزود: سپرده گذاران منتظرند تصمیم جدید و مناسبی درباره پرداختها توسط مسئولان و یا نمایندگان مجلس اتخاذ شود.
همچنین حدود 50 نفر از سپرده گذاران کاسپین که از مشتریان تعاونی اعتبار منحل شده بدر توس هستند صبح امروز برای دریافت مطالباتشان به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مراجعه کردند.
یکی از این فراد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: تعاونی اعتبار بدر توس با چند هزار نفر سپرده گذار و حدود 10 هزار میلیارد ریال سپرده پس از تجمیع در موسسه کاسپین بر خلاف دیگر موسسات الحاقی مثل فرشتگان هنوز تعیین تکلیف نشده است.
محمد رجایی افزود: برخی از این مردم بیش از دو سال و نیم است که در تعاونی اعتبار مذکور سپرده داشته و چیزی از سود و یا اصل آن دریافت نکرده اند.
سه شعبه موسسه کاسپین در مشهد به نامهای سروش، پامچال و دانش که به ترتیب در بلوار وکیل آباد، بلوار سجاد و بلوار معلم این شهر قرار دارند دارای مجوز پرداخت و ارائه خدمات بانکی می باشند.
موسسه اعتباری کاسپین در چارچوب سیاستهای بانک مرکزی به منظور ساماندهی و تبدیل تعاونیهای اعتبار به موسسات از تجمیع تعاونیهای اعتبار فرشتگان، امید جلین گرگان، کشاورزان مازندران، حسنات اصفهان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، الزهرا مشهد، بدرتوس و پیوند از سال 1394 شکل گرفته و مشکلات تعاونیهای مورد اشاره با سهامدارانشان به آن منتقل شده است.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.