به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: مردم آمریکا نیز در داخل این کشور نسبت به عملکرد سران کاخ سفید اعتراض می کنند و در روزنامه های این کشور به صراحت از حمایت دولت آمریکا از سران آل سعود، تروریستها و داعش انتقاد می شود.
وی با اشاره به اعلام آزادی موصل از تصرف داعش توسط نخست وزیر عراق اظهار کرد: پیام آزادی موصل به سران آمریکا این است که آنها همانطور که در حمایت از گروه تکفیری داعش و مقابله با ایران و مقاومت اسلامی شکست خوردند، در سایر اهدافشان علیه ایران نیز شکست خواهند خورد.
وی از مسئولان و دست اندرکاران ذیربط خواست در سال جاری با حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران و اختصاص اعتبارات مناسب، اشتغال موجود در واحدهای تولیدی را حفظ کنند.
حجت الاسلام صادقی نسب همچنین خواستار حمایت و همکاری بیشتر ادارات دارایی، تامین اجتماعی، آب، برق، گاز و بانکها با واحدهای صنعتی برای حفظ اشتغال موجود و جلوگیری از تعطیلی این واحدها و بیکاری کارگران آنها شد.
وی با اشاره به سوء قصد منافقین به رهبر معظم انقلاب در جریان بمب گذاری ششم تیر ماه 1360 در مسجد ابوذر تهران گفت: تقدیر الهی حفاظت از آیت الله خامنه ای به عنوان سرمایه مهم برای آینده نظام جمهوری اسلامی بود.
وی با یادآوری سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران و شهادت 298 نفر از مسافران آن توسط ناو آمریکایی در دوازدهم تیر ماه سال 1367 افزود: آمریکا نه تنها از این اقدام عذرخواهی نکرد بلکه از ناخدای ناو مزبور نیز قدردانی کرد و منافقین را که 17 هزار نفر از مردم و مسئولان کشور را بعد از انقلاب ترور کردند، زیر چتر حمایت خود قرار داد.
امام جمعه گناباد اظهار کرد: این امر نشان دهنده روحیه ددمنشانه آمریکا است.
2095/ 6053 خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.