سید حسین نقوی حسینی روز جمعه در جریان بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حاشیه شهر مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک فوریتی این لایحه به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و کمیسیون های مربوطه باید طی یک ماه آینده نظر خود را در این زمینه مشخص و به صحن مجلس ارائه کنند.
وی اظهار کرد: حجم کار وزارتخانه های پیشنهاد شده در این زمینه به ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت راه و شهرسازی بسیار سنگین بوده و وظایف متعدد بر عهده آنها می باشد اما چون تفکیک آنها برخلاف برنامه ششم است کار اندکی دشوار می باشد.
وی گفت: لایحه مزبور منجر به تشکیل وزاتخانه ها و تشکیلات جدید می شود که این امر خلاف برنامه ششم توسعه است لذا باید دو سوم آرای مجلس را کسب کند.
نقوی حسینی همچنین امنیت آب را یکی از مباحث مهم و مورد توجه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: با توجه به اهمیت آب کمیته ای با عنوان امنیت آب در این کمیسیون تشکیل شده که در آن مسائل مربوط به آب استان های کشور به صورت مجزا بررسی می شود.
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این کمیته مسایل مربوط به آب های مرزی و حقابه ایران به صورت ویژه ارزیابی می گردد.
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همراه استاندار خراسان رضوی و منتخبان دوره پنجم شورای اسلامی شهر مشهد امروز از مناطق حاشیه این شهر بازدید کردند.
3221/1906/ 6053
خبرنگاران: ناصر اسدزاده، فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.