امام جمعه موقت تهران در این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ، تولیت آستان قدس رضوی، مسئولان کشوری و لشکری، علما و روحانیون گفت: شهید بهشتی استاد بزرگوار و جزو نخبگان انقلاب بودند و تحمل و سعه صدر وی در برابر مخالفان و همچنین شکست مثال زدنی است.
حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی افزود: آیت‌ الله بهشتی شخصیتی بزرگ داشت و جزو نوادر تاریخ بود و عظمت روحی وی تحسین برانگیز است. به خواندن نماز اول وقت تقید داشت و نسبت به افراد زیر مجموعه اش بسیار مهربان بود.
وی ادامه داد: شهید بهشتی در بعد علمی و اخلاقی یک عارف تمام عیار بود و بسیار به اهل بیت(ع) علاقه داشت، در واقع آن شهید بزرگوار یک محقق، نویسنده، مدیری قابل، فیلسوف و فقیه بود. شهید بهشتی دارای شجاعت، شهامت و صلابت در گفتار بود و به رغم برخورداری از همه ویژگیهای مطلوب شخصیتی و مدیریتی منافقان و ملی ‌گراها بدترین تهمتها و جوسازیها را علیه وی اعمال کردند.
امام جمعه موقت تهران گفت: آنچه بهشتی را به این مقام و جایگاه رسانید ولایتمداری بود در غیر این صورت هیچگاه نامش در تاریخ ایران اسلامی ثبت نمی شد و به مرور زمان از خاطره ها محو می گردید. امروز نیز در برابر هجمه های سنگین دشمن و اقداماتی که علیه اسلام می شود، تنها با ولایتمداری می توان پیروز شد.
خبرنگار: میترا عبداللهی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.