استانداری خراسان رضوی روز شنبه به نقل از شکوه میرشاهی گزارش داد: این میزان سرمایه گذاری مصوب خارجی در حوزه‌های فرش ماشینی، زیورآلات و طلا، چاپ و بسته بندی و ساخت و مونتاژ بردهای الکترونیکی از کشورهای افغانستان و چین با ظرفیت ایجاد 155 فرصت شغلی جدید است.
وی افزود: علاوه بر این از ابتدای امسال 106 شرکت با سهامداران خارجی و سرمایه‌ای بالغ بر 30 میلیون دلار خارج از چارچوب‌ تضامین دولتی در خراسان رضوی ثبت شده‌اند.
سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی ادامه داد: همچنین پیرو مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مبنی بر جذب 15 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی در سال جاری برش استانی این مصوبه خرداد جاری ابلاغ و خراسان رضوی ملزم به جذب هزار و 50 میلیون دلار سرمایه در سال 96 شده است.
وی گفت: دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی به عنوان نهاد متولی حوزه سرمایه‌گذاری با همکاری تمامی دستگاههای اجرایی میزان جذب سرمایه در بخشهای مختلف را هدفگذاری کرده است.
میرشاهی افزود: تمامی دستگاههای اجرایی استان مکلف به ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری هستند. سرمایه‌گذران می‌توانند شکایات خود از تعلل دستگا‌ههای اجرایی را پیگیری کنند. متخلفان به هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دولت معرفی خواهند شد.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.